Blog - Tudásbázis, hogy minél jobban ki tudd használni az E-lapozódat!

Mi az a Google Analytics és hogyan segít a digitális kiadványodban?

A digitális katalógus előnyeiként már említettük a Google Analytics integráció lehetőségét. Ha még nem hallottál róla, mindenképp olvasd tovább ezt a bejegyzést, mert kár lenne nem kiaknáznod az általa nyújtott hatalmas előnyöket!



A Google Analytics a piac legismertebb, és legkiterjedtebb szolgáltatásokkal rendelkező weboldal-látogatottságot elemző szoftvere, amit a világ legnépszerűbb honlapjai is használnak. Elengedhetetlen kelléke a marketingeseknek, felsővezetőknek, ám bármilyen oldal tulajdonosai hasznosíthatják, mivel a kis és hatalmas látogatottságú oldalakat is ugyanolyan alaposan és hatékonyan elemzi. Használata pofonegyszerű, köszönhetően az intuitív kezelőfelületnek, pár napos alapozással pedig már kezdőként is képes leszel a fontosabb adatok leolvasására.

A szoftverről tudnod kell, hogy használata ingyenes, így bármilyen rizikó nélkül adhatsz neki egy esélyt – érdemes! A piacon teljesen egyedülálló, részletes és pontos analízist készít a weboldalad látogatóiról. Ugyanez érvényes a katalógusodra is, mivel azt olyan módon kódoljuk le, hogy a lapozgatható kiadvány mögött valójában egy weboldal áll. Az Analytics használatához először egy fiókot kell regisztrálnod, majd a szoftver által adott kódrészletet egyszerűen be kell illeszteni az oldalad, katalógusod forráskódjába.

Az Analyics-szel kiszűrt adatok lényege, hogy azok segítsenek neked a marketingdöntéseidben, és megmondják neked, hogy a katalógus mely oldalát nézték meg legtöbben, melyiken időztek el legtöbbet a látogatók. Ennek fényében a következő kiadványod készítésekor már okosabb döntéseket tudsz hozni, és tudni fogod, hogy mire kíváncsiak valójában az olvasóid!

Az analizáló program emellett azt is megmutatja neked, hogy hány látogatás történt, milyen volt a látogatók földrajzi elhelyezkedése, és még azt is, hogyan találtak rá a kiadványodra, ezeket az Analytics jelentésein keresztül nézheted meg. Rendkívül értékes információ, hogy milyen csatornákon keresztül jutottak el hozzád, mekkora forgalom érkezett a keresőkből, hirdetésekből, bannerekről, és partneroldalakról.


« vissza

Hadd lapozgassák ügyfeleid a katalógusaidat! Rendeld meg most!


Beállítások és rendelés