Blog - Tudásbázis, hogy minél jobban ki tudd használni az E-lapozódat!

Miért előnyös számodra a katalógusod mobil verziója?

Az alapcsomagon felül opcionális lehetőségként elkészítjük neked digitális, lapozgatható katalógusod mobil verzióját is, amely főleg akkor lehet előnyös számodra, ha vállalkozásod vagy céged számára rendeled szolgáltatásunkat.

Miért előnyös számodra a katalógusod mobil verziója?


A Google idén áprilisban változtatott mobilos rangsorolási algoritmusán, ami egy rendkívül fontos intézkedés. Ennek értelmében a kereső találataiban jobb helyezést érnek el a mobilra optimalizált weboldalak és tartalmak, mivel a Google előnyben részesíti őket. Ennek számos oka van: unalomig ismételt frázis, hogy ma már egyre nagyobb teret hódítanak az okostelefonok és táblagépek, egyre többen neteznek ezekről az eszközökről, mint asztali számítógépről vagy laptopról. Ez megkívánja azt is, hogy a weblapok és dokumentumok úgy jelenjenek meg mobileszközön, mint ahogy asztalin is, azaz ne csússzanak szét, és legyenek kényelmesen olvashatók. Ez azonban nem megy olyan könnyen, mint gondolnánk, mivel a weboldalak felépítése alapesetben nem illeszkedik minden eszközre ugyanúgy – egy okostelefon például sokkal kisebb kijelzővel rendelkezik, mint egy laptop. Ezért van szükség arra, hogy a honlap tervezésekor erre a felületre külön, gondosan építsük fel a megjelenést, a megfelelő kódokkal.

 

Hogyha céged van, és egy termékkatalógust szeretnél tőlünk kérni, valószínűleg a figyelmedbe ajánljuk majd a mobilverziót. Hogy miért? Tegyük fel, hogy egy ügyfél a Google keresőjében egy bizonyos cipőre keres rá. Ha ez a termék megtalálható a te katalógusodban is – melynek készítését remélhetőleg ránk bíztad – a katalógus indexelhetőségének köszönhetően ez is megjelenik a találatok között (a katalógus és a keresőoptimalizálás kapcsolatáról korábban már olvashattál blogunkon). Azonban a lehető legjobb helyezést azzal érheted el, ha mobil verziót kérsz – mivel a Google már ezt is figyelembe veszi, ezen szempontok betartásával nagy előnyre tehetsz szert a konkurenciával szemben, ha előbb lépsz.

 

A Google algoritmus változása drasztikus mértékben változtatja meg az eddigi organikus találati listát. Sok cég, aki eddig benne volt az első 10 keresési találatban, de nem mobil barát az oldaluk, könnyen kikerülhetnek az első, sőt akár az első 20 találati eredményt mutató listából. Ennek célja, hogy a mobilról böngészők minél jobb élményt kapjanak, és valóban olyan találatokat dobjon ki számukra a kereső, ami hasznos, könnyen fogyasztható, élvezhető tálalásban.


« vissza

Hadd lapozgassák ügyfeleid a katalógusaidat! Rendeld meg most!


Beállítások és rendelés